Sovereign Pakistan

Islam,News,Technology,Free tips and tricks,History,Islamic videos,Pakistan's prosperity, integrity,sovereignty,

Image result for Earn Online 728x90

Tuesday, February 28, 2017

ہیپاٹائٹس صحت مرکز

ہیپاٹائٹس جائزہ

وائرل ہیپاٹائٹس، ہیپاٹائٹس اے، ہیپاٹائٹس بی، ہیپاٹائٹس سی اور سمیت، جگر پر اثر انداز اور مختلف ہیپاٹائٹس علامات اور علاج ہے کہ مختلف بیماریوں ہیں. ہیپاٹائٹس کی دیگر وجوہات تفریحی منشیات اور نسخے کے ادویات شامل ہیں. ہیپاٹائٹس قسم لیبارٹری ٹیسٹ کی طرف سے مقرر کیا جاتا ہے.
نیا ہیپاٹائٹس سی ڈرگز صحت خطرات لاحق ہو سکتا ہے
ہیپاٹائٹس سی کا علاج کرنے کے جدید تر میں منشیات ایک امریکی غیر منافع بخش گروپ منشیات کی حفاظت کا معائنہ کر اس سے ایک نئی تحقیق کے مطابق، جگر کی ناکامی اور دیگر شدید ضمنی اثرات کے لئے خطرے میں مریضوں ڈال کر سکتے ہیں.

نیو یارک ٹائمز کے مطابق، سیف ادویات طرزعمل کے لئے انسٹی ٹیوٹ کی طرف سے مطالعہ امریکی فوڈ اینڈ ڈرگ ایڈمنسٹریشن کے اعداد و شمار اور ممکنہ طور پر نو بڑے پیمانے پر استعمال اینٹی وائرل ادویات کی وجہ سے کیا منفی واقعات پر دنیا بھر میں ڈاکٹروں کی رپورٹوں کا تجزیہ پر مبنی ہے.

منشیات، Sovaldi اور Harvoni میں سے دو، $ 1،000 ایک گولی میں جلعاد سائنسز کی طرف سے بنایا ہے اور قیمت کا تعین کر نام نہاد کامیاب فلم ہے. Sovaldi 2014. یہ اور دیگر اینٹی وائرل ادویات میں 2013 اور Harvoni میں منظور کیا گیا تھا بہت سے مریضوں میں 12 ہفتوں میں ہیپاٹائٹس سی کا علاج کر سکتے.

ٹائمز کے مطابق، منفی واقعات کی تعداد کافی کم ہے اور نتائج حتمی نہیں ہیں، لیکن ماہرین لائن بدھ شائع مطالعہ ایک انتباہ کے طور پر کام کرنا چاہئے.

مطالعہ دنیا بھر میں تقریبا 250،000 افراد کو 30 جون، 2016 کو ختم ہونے والے سال کے دوران ادویات کے ساتھ علاج مریضوں میں 2015. میں جدید تر منشیات لیا، 524 جگر کی ناکامی کا سامنا کرنا پڑا، اور ان کے مریضوں کی 165 مر گیا. ایک اور 1،058 مریضوں شدید جگر کی چوٹ کا سامنا ہوا. تحقیق سے یہ بھی منشیات 761 مریضوں میں غیر مؤثر ہونے لگے.


ٹائمز کے مطابق، لیکن کوئی ثبوت منشیات مریضوں کے جگر کے مسائل کے ذمہ دار تھے وہاں ہے.

جلعاد کی منشیات کمپنی کے ترجمان مارک سنائیڈر کے مطابق، ہیپاٹائٹس سی اور بعض سے شدید جگر کی بیماری لامحالہ بہترین علاج کے باوجود جگر کی ناکامی کا شکار کرے گا کے ساتھ لوگوں کے لئے منظوری دی گئی.

"ہم مل کر ایک مسلسل جاری کی بنیاد پر پوسٹ مارکیٹنگ حفاظت کی رپورٹوں کے ساتھ ساتھ ہمارے طبی ٹیسٹ سے سیفٹی ڈیٹا کا جائزہ لینے اور دونوں Sovaldi یا Harvoni اور جگر کی ناکامی کے درمیان ایک causal تعلق کی کوئی تجویز پایا ہے،" انہوں نے ایک ای میل میں لکھا ٹائمز کے مطابق، .

نئی ادویات اور مزید تفتیش کی ضرورت ہے کے ساتھ مسائل کے دیگر اکاؤنٹس کی جا چکی ہے، ڈاکٹر رابرٹ ایس براؤن، نیویارک-نولکھا / کولمبیا میں جگر کی بیماری کے لئے سینٹر کے ڈائریکٹر اور ٹرانسپلانٹیشن کہا. وہ مطالعہ میں ملوث نہیں تھا.

"ہم لوگ اسے نظر انداز کرنے اور مریضوں کو درپیش خطرات کی قیادت کرنے کے لئے نہیں کرنا چاہتے ہیں،" انہوں ٹائمز کو بتایا. "ہم لوگوں overreact کرنے کے لئے اور علاج کیا ہونا چاہئے جو مریضوں. ڈاکٹروں کے بہت سے اس کے بارے میں واضح نہیں ہیں، اور ڈاکٹروں واضح نہیں ہیں تو، مریضوں کو بھی، ہو کا علاج نہیں نہیں کرنا چاہتا."

انہوں نے کہا کہ نئی ادویات کے ساتھ مسائل کو برداشت کرنے کے لئے بہت غریب یا ادویات سے فائدہ جگر کے فعل کے ساتھ مریضوں کے لئے ادویات دے، بعض ڈاکٹروں کی طرف سے غلط نسخہ کی وجہ سے ہو سکتا ہے.

No comments:

Post a Comment

Need Your Precious Comments.

Fashion

Popular Posts

Beauty

Mission of Sovereign Pakistan

SP1947's Major Purpose is To Educate and Inform the People of Pakistan about Realty and Facts. Because its Our Right to Know What is Realty and Truth..So Come and Join Us and Share Sp1947.blogspot.com with your Friends Family and Others.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sp1947.blogspot.com is Providing Daily Urdu Columns, Urdu Articles, Urdu Editorials, Top Events, Investigative Reports, Corruption Stories in Pakistan from Top Pakistani Urdu News Newspapers Like Jang, Express, Nawaiwaqt, Khabrain.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sp1947.blogspot.com Has a Big Collection of Urdu Columns of Famous Pakistani Urdu Columnists Like Columns of Javed Chaudhry, Columns of Hamid Mir, Columns of Talat Hussain, Columns of Dr Abdul Qadeer Khan, Columns of Irfan Siddiqui, Columns of Orya Maqbool Jan, Columns of Abdullah Tariq Sohail, Columns of Hasan Nisar, Columns of Ansar Abbasi, Columns of Abbas Athar, Columns of Rauf Klasra and Other Pakistani Urdu Columns Writers on Burning Issues and Top Events in Recent Pakistani Politics at One Place.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Disclaimer
===========
All columns, News, Special Reports, Corruption Stories Published on this Website is Owned and Copy Right by Respective Newspapers and Magazines, We are Publishing all Material Just for Awareness and Information Purpose.

Google+ Badge

Travel

Followers