Sovereign Pakistan

Islam,News,Technology,Free tips and tricks,History,Islamic videos,Pakistan's prosperity, integrity,sovereignty,

Image result for Earn Online 728x90

Tuesday, February 28, 2017

حقائق، مقصد، اہمیت اور بہت کچھ: آپ کو نایاب بیماری دن کے بارے میں جاننے کی ضرورت ہے

آپ کو پتہ فروری کے آخری دن کے بارے میں 80 ممالک میں نایاب بیماری دن کے طور پر منایا جاتا ہے کہ آیا؟ صحیح،
نہیں؟ یہاں تمام چیزیں آپ کو بین الاقوامی اہمیت کے اس دن کے بارے میں جاننے کی ضرورت ہیں.
بھارت میں تقریبا 70 ملین افراد نایاب بیماریوں کا شکار، طبی تحقیق کے لئے بھارتی سوسائٹی کا دعوی ہے. کی
ہر سال فروری کے آخری دن منایا، نایاب بیماری کے دن لوگوں، صحت نمائندوں، محققین اور فیصلہ سازوں نسبتا نامعلوم بیماریوں اور ان کے اثرات کے بارے میں آگاہی بیدار کرنا ہے.

یہ ایک یورپی ایونٹ کے طور پر شروع کر دیا، اگرچہ، گزشتہ سال کی طرف سے، دنیا بھر میں 80 ممالک کی مہم میں شمولیت اختیار کی تھی. 10،000 لوگوں کے مطابق 10 نایاب کے طور پر بیان کیا جاتا ہے - عالمی ادارہ صحت، سے بھی کم 6.5 میں پایا جاتا ہے کہ ایک بیماری کے مطابق.

hemangiomas کے (ایک پیدائشی نشان بنانے کی خون کی نالیوں)، lupus کے (ایک اشتعال انگیز بیماری)، سسٹک فائبروسس (ایک جینیاتی خرابی کی شکایت پھیپھڑوں اور نظام ہضم کو متاثر)، hirschsprung بیماری (بڑی آنت کی رکاوٹ)، lysosomal اسٹوریج عوارض (موروثی چیاپچی خرابی کی شکایت کی ایک گروپ )، اور پٹھوں dystrophies (ترقی پسند کمزوری اور پٹھوں کے اپکرش) انوکھی بیماریوں میں سے کچھ ہیں.
بھارت میں نایاب بیماریوں کے بارے میں کلیدی حقائق

rarediseasesindia.org طرف ٹیبل کے اعداد و شمار، 11 ملین سے زیادہ متاثر ہونے والے لوگوں کے ساتھ کے مطابق، اتر پردیش نایاب بیماری patients.Sikkim زیادہ سے زیادہ تعداد 36.500 مریضوں کے تحت ایک چھوٹی سی کے ساتھ سب سے کم ہے ہے.

طبی تحقیق کے لئے بھارتی سوسائٹی (ISCR) کے مطابق:

* نایاب بیماریوں میں مبتلا افراد کی تعداد دنیا بھر میں بھارت میں 70 ملین اور 350 ملین ہے.

* 20 میں 1 ہندوستانیوں ایک نایاب بیماری کی طرف سے متاثر ہوتا ہے.

* 7،000 جانا جاتا نایاب بیماریوں، جن میں سے بیشتر، ترقی پسند زندگی کے لیے خطرناک ہیں، اور مسلسل کمزور شرطیں ہیں. علاج صرف 500 کے لئے دستیاب ہے.

* غیر معمولی بیماریوں کے 80 فیصد ایک جینیاتی اصل ہے.

* 50٪ انوکھی بیماریوں کے بچوں، جو پانچ سال سے باہر نہیں رہتے کے سب سے زیادہ پر اثر انداز.

ریسرچ آگے راستہ ہے

ISCR انہوں نے مزید کہا کہ یہ، پہلے نامعلوم بیماریوں کی شناخت کا باعث بن سکتی ہے کہ،، بیماریوں کی تفہیم میں اضافہ ایک درست تشخیص دینے کے لئے ڈاکٹروں کو چالو نئی جدید علاج کی ترقی کی قیادت اور اس سے بھی صحت کی دیکھ بھال کے لئے اخراجات کو کم کر سکتے تحقیق کی صورت حال کو بچانے میں مدد کر سکتے ہیں کا کہنا ہے کہ، سسٹمز اور مریضوں اور ان کے اہل خانہ کی زندگی کے معیار کو بہتر بنانے کے.

"بیداری اور سائنسی علم کی کمی اکثر misdiagnosis یا دیر تشخیص اور تاخیر علاج کی طرف جاتا ہے. سب سے زیادہ نایاب بیماریوں کے لئے کوئی معلوم علاج اب بھی موجود ہیں، اور علاج کے اخراجات بہت زیادہ ہے. طبی تحقیق ہم سے بہتر اور زیادہ مؤثر علاج تلاش کرنے میں مدد ملے گی، "ISCR کے Suneela Thatte، صدر پی ٹی آئی کو بتایا.

بیداری، مشترکہ پلیٹ فارم کے لئے ضرورت

"غیر معمولی بیماری مریض کمیونٹیز ایک مشترکہ پلیٹ فارم پر ایک دوسرے کے ساتھ آنے کی ضرورت ہے. ہم نایاب بیماریوں کے لئے ایک یتیم ڈرگ پالیسی پر توجہ مرکوز کرنے کی ضرورت کو انوکھی بیماریوں کے بارے میں مزید آگاہی پیدا اور حکومت پر متاثر کرنے کی ضرورت ہے، "پرسننا Shirol، انوکھی بیماریوں بھارت (ORDI) کی تنظیم کے شریک بانی، پی ٹی آئی کو بتایا.

(پی ٹی آئی سے آدانوں کے ساتھ)

No comments:

Post a Comment

Need Your Precious Comments.

Fashion

Popular Posts

Beauty

Mission of Sovereign Pakistan

SP1947's Major Purpose is To Educate and Inform the People of Pakistan about Realty and Facts. Because its Our Right to Know What is Realty and Truth..So Come and Join Us and Share Sp1947.blogspot.com with your Friends Family and Others.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sp1947.blogspot.com is Providing Daily Urdu Columns, Urdu Articles, Urdu Editorials, Top Events, Investigative Reports, Corruption Stories in Pakistan from Top Pakistani Urdu News Newspapers Like Jang, Express, Nawaiwaqt, Khabrain.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sp1947.blogspot.com Has a Big Collection of Urdu Columns of Famous Pakistani Urdu Columnists Like Columns of Javed Chaudhry, Columns of Hamid Mir, Columns of Talat Hussain, Columns of Dr Abdul Qadeer Khan, Columns of Irfan Siddiqui, Columns of Orya Maqbool Jan, Columns of Abdullah Tariq Sohail, Columns of Hasan Nisar, Columns of Ansar Abbasi, Columns of Abbas Athar, Columns of Rauf Klasra and Other Pakistani Urdu Columns Writers on Burning Issues and Top Events in Recent Pakistani Politics at One Place.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Disclaimer
===========
All columns, News, Special Reports, Corruption Stories Published on this Website is Owned and Copy Right by Respective Newspapers and Magazines, We are Publishing all Material Just for Awareness and Information Purpose.

Google+ Badge

Travel

Followers