Sovereign Pakistan

Islam,News,Technology,Free tips and tricks,History,Islamic videos,Pakistan's prosperity, integrity,sovereignty,

Image result for Earn Online 728x90

Saturday, October 8, 2011

صلیبی شازشیں


صلیبی شازشیں

تاریخ: جولائی ۱۴ ، ۲۰۱۱، مصنف: میر افسر امان



1924ء سقوط خلافت سے کچھ پہلے یہودی بہت بڑی دولت لیکر اُس وقت کے خلیفہ مسلمین سلطان عبدالحمید جو مملکت ترکی کے حکمران تھے کے پاس آئے اور درخواست کی کہ ہمیں فلسطین میں آباد ہونے دیا جائے۔مگر ایمانی غیرت کا مظاہرہ کرتے ہوئے ترکی کے سلطان نے یہودیوں کو منع کر دیا اور کہا جب تک میں زندہ ہوں فلسطین کی زمین کا ایک انچ بھی یہودیوں کو نہیں دے سکتا۔پھر جب برطانیہ نے فلسطین پر قبضہ کیا تو برطانوی افواج کے جنرل ایلین نے کہا تھا کہ اب صلیبی جنگہوں کا خاتمہ ہوا ہے۔ مگر عیسائیوں نے صلیبی جنگ جاری رکھی اور کمال اتاترک کو بلقان ڈیکرلیشن میں کہاکہ خلافت کو لازمی ختم کیاجائے، خلیفہ کو معزول کر کے ملک بدر کیا جائے، خلیفہ کی جائیداد پر قبضہ کیا جائے اوراسلامی نظام ِ حکومت ختم کر کے مغربی طرز کا سیکولر نظام ِ حکومت قائم کی جائے۔ کمال اتاترک نے یہ مطالبات منظور کر لیے اور پارلیمنٹ سے اس کی توثیق کے لیے کہا مگر پارلیمنٹ نے اپنے ایمان کا مظاہرہ کرتے ہوے کمال اتاترک کا یہ مطا لبہ منظور نہیں کیا۔ دوسری پارلیمنٹ قائم کی گئی اس نے بھی پہلی پارلیمنٹ کی طرح انکار کر دیا تو پارلیمنٹ کو توڑ دیا گیا اور مغرب زدہ کمال اتاترک نے زبردستی یہ رسوائے زمانہ مطابات منظور کیے اورسیکو لرنظامِ حکومت کی بنیاد رکھی پھر ایک ایک کر کے تمام اسلامی شعائر کو ترکی میں مٹا دیا۔ یہ تو اللہ کا شکر ہے ترکی نے پھر اسلام کی طرف لوٹنا شروع کر دیا ہے موجودہ حکمران مبارک باد کے مستحق ہیں۔

قارئین صلیبی جنگ تو اول روز سے صلیبیوں نے ختم ہی نہیں کی جب بھی ان کوموقعہ ملتا ہے وہ اپنی دشمنی کا اظہار کرتے ہیں ڈونلڈ رمز فیلڈ امریکی سکریٹری آف ڈیفنس نے اعلان کیا تھا مسلمانوں کو دوبارہ خلافت کا نظام قائم نہیں کرنے دیں گے۔اسی طرح911 کے موقعے پر بش نے بھی کہا تھا کہ ہم نے صلیبی جنگ چھیڑ دی ہے۔ ان کی شیطانی چالوں کا اس بات سے اندازہ کیجیے کہ معروف عرب چینل الجزیرہ کی تحقیق کے مطابق امریکہ میں ایف بی آئی کے افرادمنافق بن کر اسلام لاتے ہیں ایجنٹ بن کر مساجد میں آتے ہیں اور سادہ لوح مسلمان نوجوانوں کو مساجد میں جہاد پر اکساتے ہیں ان کے ذہن میں چھپے جہادی خیالات کو مد نذر رکھتے ہوئے اور دھوکا دے کر بدلہ لینے اور تخریبی کاروائیوں میں ملوث کرتے ہیں اس قسم کی تازہ مثال کریگ مونٹیل ایک بدماش امر یکی سفید فام کی ہے۔ اس کو ایف بی آئی نے پونے دو لاکھ ڈالر دے کر اس بات پر تیار کیا۔اس نے اپنا فرضی نام فرخ عزیز ظاہر کر کے ایک صومالی نوجوان محمد عثمان محمود کو کرسمس پر دھماکہ کرنے پر تیار کیا۔ کرسمس ٹری بم سازش تخریب کاری پر اکسایا بم میں مصنوی دھماکہ خیز مواد رکھا۔اس کے بعد عین موقعے پر بم بلاسٹ کرتے ہوئے ایف آئی بی نے اس مسلمان نوجوان کو رنگے ہاتھوں گرفتار کر لیا اور پرنٹ اور الیکٹرو نک میڈیا پر اس کی خوب تشہر کی ساری دنیا میں اس کرسمس ٹری بم سازش کا پرو پیگنڈہ کیا گیا اور مسلمانوں کا دنیا بھر میں دہشت گرد ہونے کا واویلا مچایا۔صلیبی مکر کرنے والوں سے اللہ کا مکر جیت گیا اور کریگ مونٹیل کے اندر کا انسان جاگ اٹھا اور اس نے اس بات کا اعتراف کیا پرنٹ اور الیکٹرونک میڈیا کے سامنے ساری سازش کو بے نقاب کر دیا۔ پہلے تو ایف بی آئی کے اعلیٰ افسران نے اس واقعے سے انکار کیا پھر جب کیریگ مونٹیل نے ایف بی آئی کا نشان پرنٹ اور الیکٹرونک میڈیا کے سامنے پیش کیا تو ایف بی آئی نے کہا کہ مجرموں کی تلاش میں ایسے کام کرنے پڑتے ہیں۔ کریگ مونٹیل نے ایف بی آئی پر مقدمے کا اعلان کر دیا ہے۔

ایف بی آئی کی مزید سازشوں کا شکار نوجوان نجیب اللہ زازی افغان، احمداللہ سعید ،عاص سمیر لبنان، فیصل شہزاد پاکستان او ر حسام حسین رومادی اردن کا باشندہ ہے۔ امریکی مسلمانوں نے کہا اس سے گمان ہوتاہے کے اسی طرح عرب نوجوانوں کو بھی اکسا کر 911 کا واقعہ کروایا گیا اور امت مسلمہ کے خلاف نام نہاد دشت گردی کا الزام لگا کر صلیبی جنگ چھیڑ دی گئی۔

قارئین موجودہ صلیبی جنگ کی پلا ننگ انہوں نے افغان جنگ کے دوران ہی شروع کر دی تھی۔ یہودی ہنری کسنجر اور دوسرے صلیبی دانشوروں نے جنگ کے دوران اورافغان جہاد کے بعد جہادیوں کی مخالفت میں مضامین لکھے تھے جس میں واضح کیا گیا تھا کہ امریکیوں اور اہل یورپ روس کے خلاف جن جہادیوں کی تم مدد کر رہے ہو یہ در اصل روس اور تمہارے مشترکہ دشمن ہیں یہ جہاد کے فلسفے کو تمہارے خلاف استعمال کریں گے. اس کے بعد مسلمان ملکوں کے پٹھو حکمرانوں کے ذہنوں میں یہ بات بٹھائی کہ جہادی جو اسلامی حکومت افغانستان میں قائم کر رہے ہیں اس کے بعد تمہارے ملکوں کی باری ہے لہذا مجاہدین کو اپنے ملکوں میں واپس نہ آنے دویہ تمہاری سیکولر حکومتیں ختم کر کے اسلامی حکومتیں قائم کرینگے اور تمہیں اقتدار سے ہٹا دیں گے۔ ادھر پاکستان اور افغانستان پر دباو ڈالتے رہے کہ جہادیوں کو ان کے ملکوں کو واپس کرو اس طرح سازش کے ذریعے یہ مسلہ کھڑا کیا۔ اس کے علاوہ ساری عرب دنیا سے جہادیوں اور اسلامی تنظیموں کو جو عطیات ملتے تھے پٹھو حکمرانوں پر دباو ڈال کر ختم کروائے۔ اور بھی بہت سی خفیہ تدبیریں بھی کیں۔ پھر 911 کا واقعہ عرب نوجوانوں کے ذریعے کروایا گیا جیسے کریگ مونٹیل کے ذریعے ایک صومالی نوجوان محمد عثمان کو کرسمس ٹری بم سازش دھماکہ اور فیصل شیزاد سے پینٹاگون کا جعلی واقعہ۔ فیصل شہزاد واقعے کے موقعے پر امریکی وزیر خارجہ کی دھمکی کہ ایسا دو بارہ ہوا تو پاکستان کو نتائج بھگتنے پڑیں گے مزید فیصل شہزاد واقعے کو پاکستان پر دباو بڑھا کر وزیرستان آپریشن کے لیے استعمال کیا گیا۔

No comments:

Post a Comment

Need Your Precious Comments.

Fashion

Popular Posts

Beauty

Mission of Sovereign Pakistan

SP1947's Major Purpose is To Educate and Inform the People of Pakistan about Realty and Facts. Because its Our Right to Know What is Realty and Truth..So Come and Join Us and Share Sp1947.blogspot.com with your Friends Family and Others.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sp1947.blogspot.com is Providing Daily Urdu Columns, Urdu Articles, Urdu Editorials, Top Events, Investigative Reports, Corruption Stories in Pakistan from Top Pakistani Urdu News Newspapers Like Jang, Express, Nawaiwaqt, Khabrain.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sp1947.blogspot.com Has a Big Collection of Urdu Columns of Famous Pakistani Urdu Columnists Like Columns of Javed Chaudhry, Columns of Hamid Mir, Columns of Talat Hussain, Columns of Dr Abdul Qadeer Khan, Columns of Irfan Siddiqui, Columns of Orya Maqbool Jan, Columns of Abdullah Tariq Sohail, Columns of Hasan Nisar, Columns of Ansar Abbasi, Columns of Abbas Athar, Columns of Rauf Klasra and Other Pakistani Urdu Columns Writers on Burning Issues and Top Events in Recent Pakistani Politics at One Place.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Disclaimer
===========
All columns, News, Special Reports, Corruption Stories Published on this Website is Owned and Copy Right by Respective Newspapers and Magazines, We are Publishing all Material Just for Awareness and Information Purpose.

Google+ Badge

Travel

Followers